• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om ARS enterprise AB

putte0021

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Juli 2014
Meddelanden
49
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
Nån som vet hur det gått med domen?? jag fick brev från ars att jag ska komma ihåg min skuld till dem.. men fanns inget brev om vart jag ska betala eller hur stor skulden är .. och han begärde ej verkställighet hos KF så antar att han inte kan begära verkställighet.. för idag är det exakt 3 år sedan. skrev till kf och villle prata med personer som nämts i flödet men inget svar ännu..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Nån som vet hur det gått med domen?? jag fick brev från ars att jag ska komma ihåg min skuld till dem.. men fanns inget brev om vart jag ska betala eller hur stor skulden är .. och han begärde ej verkställighet hos KF så antar att han inte kan begära verkställighet.. för idag är det exakt 3 år sedan. skrev till kf och villle prata med personer som nämts i flödet men inget svar ännu..
Kan du inte ringa växeln och be dem koppla dig till dessa nämna personer?
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
Nån som vet hur det gått med domen?? jag fick brev från ars att jag ska komma ihåg min skuld till dem.. men fanns inget brev om vart jag ska betala eller hur stor skulden är .. och han begärde ej verkställighet hos KF så antar att han inte kan begära verkställighet.. för idag är det exakt 3 år sedan. skrev till kf och villle prata med personer som nämts i flödet men inget svar ännu..
Hör av dej om du får något svar
Vore kul å veta om dom svarar
 

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Anledningen till att du fått ett brev av Ars är väl för att du inte ska kunna hävda att skulden är nu preskriberad?

Detta innebär att han kan ansöka om verkställighet när han känner att räntan tickat på tillräckligt.

Det är ju lite hans idé som sagt att låta den ticka på utan att man ser skulden
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
Ja Adam
Nä de har du rätt i.... tänkte bara om det va nån som fått svar
Funderat på om kfm ringer han svarar han då?
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
Har mejlat hovrätten om resning..
Fått svar om när man kan göra detta
Men förstår ändå inte hur jag ska göra
Har mejlat igen dom får förklara bättre
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp